2

به نام خداوند لوح و قلم          حقیقت نگار وجود و عدم

معلم متحول‌کننده جان لایعلم انسان‌ها به روان عالم است.

                                                                                                                                 مقام معظم رهبری

آئین مراسم بزرگداشت هفته سرآمدی آموزش با حضور هیأت رئیسه دانشکده و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان، در روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و پس از شنیدن صلوات خاصه امام رضا (ع) و سرود جمهوری اسلامی، مجری برنامه از جناب آقای دکتر حسنی رئیس محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی برای ایراد سخنرانی و خیرمقدم دعوت به عمل آورد.

3

آقای دکتر غلامرضا حسنی، ضمن تبریک روز معلم و هفته سرآمدی آموزش به تبیین جایگاه والای اساتید در جامعه پرداختند و با اشاره به مفید بودن اندیشه و کتب شهید مطهری، در خصوص اهمیت آموزش مطالبی را مطرح نمودند. ایشان در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کردند که با همت عالی همه اعضای هیئت علمی شاهد ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه در کشور باشیم.

در ادامه سرکار خانم دکتر شهلا شریفی معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده گزارشی از وضعیت آموزشی دانشکده در سال تحصیلی 1403-1402 ارائه کردند.

25

5

سپس جناب آقای دکتر عبدالله رادمرد از اساتید گروه زبان و ادبیات فارسی وآقای دکتر امیر مقدم متقی از اساتید گروه زبان و ادبیات عربی به ترتیب از تجارب خود در زمینه آموزش، علم نافع و ویژگی‌های معلمی که علم نافع می‌آموزد صحبت کردند.

در انتها از سرآمدان آموزشی دانشکده (سال تحصیلی 1403-1402) شامل اعضای هیئت علمی برگزیده، عضو هیأت علمی تأثیرگذار، عضو هیأت علمی منظم آموزشی، مدرسان برگزیده آموزشی، کارشناسان حوزه آموزشی، دانشجویان برگزیده آموزشی تقدیر به عمل آمد.

6

8

9

10

12

11

26

13

14

16

15

17

18

19