جشن هفته پژوهش سال 96 و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

 pazh96-1

 جشن هفته پژوهش سال 96 و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش توسط آقای دکتر جواد عباسی معاون پژوهش و فناوری دانشکده ادبیات در هفته پژوهش و فناوری با حضور آقای دکتر بهرامی معاون محترم پژوهشی دانشگاه، هیأت رئیسه دانشکده ادبیات و آقای دکتر یاحقی دانشمند برگزیده دانشگاه و جمعی از فرهیختگان، استادان و دانشجویان روز سه‌شنبه 28 آذرماه 1396 ساعت 10 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ دانشکده دکتر عباسی معاون پژوهش و فناوری دانشکده به میهمانان و فرهیختگان این مراسم خیر مقدم گفت و در راستای برگزاری هفته پژوهش مطالبی را عنوان کرد.

pazh96-2

بعد از ایشان سخنرانی توسط دکتر میثم سفیدخوش، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص حوزه فلسفه علم، با عنوان «جایگاه پژوهش در فلسفه دانشگاه» صورت گرفت.

در ادامه دکتر عباسی فعالیتهای پژوهشی انجام شده دانشکده در یکسال اخیر را به صورت تصویری توضیح و بیان کرد.

سپس دکتر عذرا قندهاریون، مسئول گروه برنامه‌ریزی و توسعه همکاری‌های علمی بین المللی، به معرفی سامانه مدیریت فعالیت‌های علمی بین المللی پرداخت و در ادامه سایت عربی دانشکده ادبیات و علوم انسانی توسط آقای مهندس یوسفی رونمایی شد.

در انتهای جلسه نیز از افراد برگزیده عرصه پژوهش که شامل پژوهشگر برتر، پژوهشگر برتر در عرصه بین المللی، نشریه برگزیده، کتابدار برگزیده و دانشجویان برگزیده بودند تقدیر شد و هدایای خود را دریافت کردند.

pazh96-4