2

آیین معارفه و جشن دانشجویان نوورود دانشکده ادبیات و علوم انسانی در روز دوشنبه 1402/8/8 ساعت 12 در تالار فردوسی این دانشکده برگزار شد. در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود ملی، جناب آقای دکتر حسنی رئیس محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی ضمن عرض خیر مقدم به دنشجویان نوورود، آن‌ها را تشویق به شرکت در انجمن‌های علمی دانشجویی کردند تا دانشکده نشاط خود را داشته باشد و در حرکتی نمادین از دو تن از دانشجویان ورودی جدید که دارای رتبه کنکور زیر50 بودند، تقدیر به عمل آوردند.

3

5

6

سرکار خانم دکتر شریفی معاون محترم آموزشی و فرهنگی دانشکده نیز ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود به معرفی هیات رئیسه، مدیران گروه‌های آموزشی و کارشناسان آموزشی گروه‌ها پرداختند. همچنین برخی از قوانین و مقررات مهم آموزشی را به دانشجویان گوشزد فرمودند. جناب آقای دکتر حسین‌زاده معاون محترم پژوهشی دانشکده طی سخنانی به جایگاه علوم انسانی در کشور و وظیفه دانشجویان و جوانان این مرز و بوم پرداختند.

7

8

گروه ارغنون با اجرای موسیقی زنده برای حاضران در جلسه هنرنمایی کردند. جناب آقای باقری رئیس دبیرخانه شورای انضباطی دانشجویان، مسایل و قوانین انضباطی را خاطر نشان کردند. در پایان این مراسم از دانشجویانی که در المپیاد علمی-دانشجویی حائز مقام کشوری شدند، تقدیر به عمل آمد.

1

9

12

13

14