entekhabat1

به نام خداوند جان و خرد          کز این برتر اندیشه برنگزرد

حفظ عزت کشور وابسته به حضور در انتخابات است.

                                                                                               «مقام معظم رهبری»

در تاریخ 22بهمن 1402 جلسه‌ای تحت عنوان "جامعه‌شناسی مشارکت حداکثری در انتخابات با رویکرد اقتصادی" با حضور تحلیل‌گر سیاسی جناب آقای رجبعلی بازیاد و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

در ابتدای مراسم جنای آقای دکتر حسنی رئیس محترم دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، اعیاد شعبانیه را تبریک گفته و دلیل حضور آن‌ها را اهمیت بحث انتخابات و مسائل مربوط به آن دانستند.

در ادامه جناب سرهنگ بازیاد سخنان خود را با تاکید بر عنوان جلسه شروع کرده و گفتند بر اساس بیانات مقام معظم رهبری مسئله‌ی شرکت در انتخابات از نظر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت و هم‌چنین تاثیرگزاری آن در مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی حائز اهمیت است؛ اساسا بالا رفتن آمار مشارکت برای دولت، ایجاد قدرت می‌کند و در نتیجه خواهیم دید که نفع و ثمره‌ی این قدرت به سمت خود مردم ایران بازمی‌گردد.

ایشان در ادامه به نگاه ویژه‌ی مقام معظم رهبری به این انتخابات، به دلیل اهمیت آن اشاره و گفتند این انتخابات تنها انتخاباتی است که خود مقام معظم رهبری فضای آن را سیاسی کرده‌اند و در هر سخنرانی خود به موضوع انتخابات اشاره داشته‌اند.

جناب سرهنگ بازیاد سپس به درک مردم از شرکت در انتخابات اشاره و افزودند مردم می‌دانند شرکت در انتخابات یک مسئله‌ی صرف سیاسی نیست بلکه یک مسئله‌ی اجتماعی است که به وسیله‌ی آن می‌توان آینده‌ی کشور را تضمین کرد.

ایشان در پایان در رابطه با ضرورت حضور در انتخابات بیان داشتند که بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، انتخابات از جدی‌ترین صحنه‌های مشارکت مردم است و این مشارکت نشانه‌ی اعتماد به نظام اسلامی و پشتوانه‌ی انقلاب و کشور خواهد بود.  

entekhabat2