برگزاری جلسه ارائه گزارش پژوهشی و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش
در دانشکده ادبیات و علوم انسانی

 

 pazho-1

 

جلسه ارائه گزارش و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش توسط آقای دکتر پیش قدم معاون پژوهش و فناوری دانشکده ادبیات در هفته پژوهش و فناوری با حضور آقای دکتر بهرامی معاون محترم پژوهشی دانشگاه، آقای دکتر یوسفی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، آقای دکتر هاشمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و هیأت رئیسه دانشکده ادبیات و جمعی از فرهیختگان، استادان و دانشجویان روز سه‌شنبه 24 آذرماه 1394 ساعت 10 صبح، در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، دکتر پیش‌قدم ضمن عرض خیرمقدم به میهانان ارجمند به بیان فعالیتهای پژوهشی دانشکده در یک سال اخیر به روایت تصویر پرداخت.

سپس ایشان از بروشورهای دانشکده به 5 زبان فارسی، انگلیسی، فرانسه، روسی و عربی، مرکز ویراستاری (جهت ارتقاء سطح کیفی چکیده‌های مبسوط)، دیجیتال‌سازی نسخ خطی و کتاب "نگاشته‌های اعضای هیأت علمی در حوزه‌های علمی، فرهنگی و سازمانی" رونمایی کرد. در ادامه آقای دکتر پیش‌قدم قسمتی از پیشگفتار کتاب حاضر را قرائت کرد و بعد از ایشان دکتر طالب‌زاده (گروه عربی)، دکتر زنده‌بودی (گروه فرانسه)، دکتر زرقانی (گروه فارسی) به ترتیب نگاشته و دغدغه خود را از میان 42 نفر نویسنده کتاب برای حضار قرائت کردند.

در انتهای جلسه افراد برگزیده عرصه پژوهش که شامل پژوهشگر، سردبیر، کارمند، سایت، کتابدار و دانشجویان برگزیده بودند هدایای خود را دریافت کردند.

 

Pazho-2

 

 

Pazho-3