مراسم تودیع و معارفه رئیس و معاونان
دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

Boss A

تودیع و معارفه رئیس و معاونان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد روز سه‌شنبه 4 مهرماه 1396 ساعت 10 طی مراسمی در تالار رجایی دانشکده ادبیات و علوم انسانی با حضور دکتر هاشمی معاون آموزشی دانشگاه، استادان، کارمندان و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا دکتر رهنما ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای هیأت رئیسه جدید دانشکده از حمایت و پشتیبانی دانشگاه و بزرگان و همکاران دانشکده در پیشبرد اهداف خود در دوران ریاست دانشکده تشکر و قدردانی کرد و در ادامه گفت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی از جایگاه ویژه ای در شرق کشور و حتی در کل کشور برخوردار است.

پس از ایشان دکتر رادمرد رئیس جدید دانشکده پس از خوش آمدگویی به این مراسم آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک و ایام سوگواری را تسلیت گفت.

دکتر رادمرد در ادامه گفت: از اعتماد دانشگاه و تمامی همکاران بابت سپردن این مسئولیت خطیر به بنده تشکر ویژه دارم.

Boss B

ایشان در پایان سخنان خود مواردی را جهت ارتقاء سطح دانشکده اظهار داشت که چند مورد از آنها عبارت است از:

1- استفاده از خرد جمعی

2- تسریع و تسهیل در فرایند کند پرونده های اداری

3- ارتقاء وضع معیشتی کارکنان

4- استفاده از تمام ظرفیتها و پتانسیلهای مخالف و موافق برای ارتقاء وضع آموزشی و پژوهشی دانشکده

5- حمایت از نهادها، تشکلها و اعضای هیأت علمی و ...

6- بهبود و ترمیم فضای فیزیکی درون و برون دانشکده

7- ... .

سپس دکتر پیش قدم معاون قبلی پژوهش و فناوری دانشکده و معاون آموزشی و فرهنگی جدید دانشکده ضمن تشکر و قدردانی از همکاران در این مراسم از گسترده بودن حوزه آموزشی و فرهنگی دانشکده و همچنین در خصوص سیاست " فشار از پهلو" سخنانی را ایراد کرد.

در ادامه دکتر عباسی معاون جدید پژوهش و فناوری دانشکده مسائلی را در مورد حوزه پژوهش و فناوری دانشکده و بالابردن سطح کیفی آن توضیحاتی داد.

در پایان نیز برخی از استادان برجسته دانشکده مانند دکتر یاحقی، دکتر یوسفی و ... سخنانی را در مورد دانشکده ایراد کردند و در انتهای مراسم هدیه‌ای نیز به رسم تشکر و قدردانی به آقای دکتر رهنما اعطا شد.

Boss D

Boss E