جشن هفته پژوهش سال 97 و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش

دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد.

97.9.27-B

جشن هفته پژوهش سال 97 و تقدیر از فعالان عرصه پژوهش توسط دکتر عباسی معاون پژوهش و فناوری دانشکده ادبیات در هفته پژوهش و فناوری و با حضور دکتر بهرامی معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر پیش‌قدم معاون آموزشی دانشگاه، دکتر محمدصال مصلحیان مدیر پژوهشی دانشگاه، هیأت رئیسه دانشکده و جمعی از فرهیختگان، استادان و دانشجویان روز سه‌شنبه 27 آذرماه 1397 ساعت 10 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ دانشکده دکتر عباسی معاون پژوهش و فناوری دانشکده به میهمانان و فرهیختگان این مراسم خیر مقدم گفت و در راستای برگزاری هفته پژوهش مطالبی را عنوان کرد.

بعد از ایشان سخنرانی به صورت میزگرد توسط دکتر پیش‌قدم، دکتر بهرامی، دکتر صال‌مصلحیان، دکتر عباسی و دکتر زرقانی در حوزه پژوهش و تاثیر آن در زمینه علوم انسانی انجام گرفت.

97.9.27-C

در ادامه دکتر عباسی معاون پژوهش و فناوری دانشکده ادبیات فعالیتهای پژوهشی انجام شده دانشکده در یکسال اخیر را به صورت تصویری توضیح و بیان کرد.

در انتهای جلسه نیز از افراد برگزیده عرصه پژوهش که شامل پژوهشگر برتر، پژوهشگر برتر در عرصه بین المللی، نشریه برگزیده، کتابدار برگزیده و دانشجویان برگزیده بودند تقدیر شد و هدایای خود را دریافت کردند.

97.9.27-E