سخنرانی با عنوان «بازاریابی بین المللی نوین گردشگری و برندسازی مقصدها»
در دانشکده ادبیات برگزار شد.

98.9.12A 

نشستی با عنوان «بازاریابی بین المللی نوین گردشگری و برندسازی مقصدها» با سخنرانی دکتر محمدرضا سلطانی متخصص در حوزه روانشناسی و با حضور دکتر حمدالله سجاسی و دکتر هادی اعظمی (اعضای هیات علمی گروه جغرافیا) در روز سه‌شنبه 12 آذرماه 1398 ساعت 10 الی 12:30 در سالن حائری دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

از نکات بارز این نشست علمی حضور اقشار مختلف و از جاهای مختلف کشور بود، بطوریکه علاوه بر دانشجویان و اعضای هیات علمی از گروه جغرافیا، دانشجویانی از سایر رشته‌ها و همچنین سایر شهرها حتی قشم حضور داشتند. علاوه بر این، استقبال نهادهای دولتی نیز چشمگیر بود، بطوریکه معاون سرمایه‌گزاری میراث و همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی مشهد و ... نیز در این نشست حضور داشتند.

در این سخنرانی علمی، ابتدا دکتر سجاسی قیداری در رابطه با بازاریابی بین‌المللی و اهمیت آن در برندسازی مطالبی را ارائه کرده و سپس دکتر سلطانی به اهمیت رویکردهای جدید در بازاریابی گردشگری پرداخته و تجربیاتی از شیوه‌های بازاریابی نوین با رویکرد روان‌شناسی را در رابطه با کشورهایی مثل بیرمه و لائوس و کره‌جنوبی و ... بیان کردند. سپس پرسش و پاسخ‌هایی میان حاضرین و سخنرانان انجام شد. در نهایت دکتر اعظمی و دکتر مفیدی به جمع‌بندی جلسه پرداختند.

98.9.12B