1

گروه زبان و ادبیات فارسی به مناسبت هفته آموزش، نشست صمیمانه‌ای با استادان پیشکسوت گروه به منظور تجلیل از مقام این استادان بازنشسته در روز یکشنبه 1402/02/17 از ساعت 10 تا 12 در تالار شریعتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی داشت.

2

3

در دومین روز از هفته آموزش گروه زبان روسی نیز نشستی با عنوان «اشتباهات رایج زبان‌آموزان در یادگیری زبان روسی(به زبان روسی)» با سخنرانی جناب آقای دکتر یزدان‌مهر از ساعت 10-12 در تالار حائری این دانشکده برگزار کرد.

4

5

نشست تخصصی معرفی و نقد کتاب «ترانه‌های عشتار» به سخنرانی جناب آقای دکتر حیدریان شهری مدیر گروه آموزشی زبان عربی از ساعت 12 تا 14 در تالار رجایی این دانشکده برگزار شد.

6

در ادامه مراسم دومین روز از هفته آموزش، جلسه دیدار صمیمانه استادان و دانشجویان گروه زبان‌شناسی از ساعت 12 تا 14 در تالار حائری این دانشکده برپا شد.

8

 

نشست دیگری به همین مناسبت با عنوان  «بررسی دلایل شکست ساسانیان در مقابل اعراب مسلمان» به سخنرانی جناب آقای دکتر ایمان پور عضو هیأت علمی گروه تاریخ از ساعت 12-14 در تالار رجایی این دانشکده برگزار شد.

10

11

به مناسبت هفته آموزش، جناب آقای دکتر هادی خانیکی عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی پیرامون جهان گفتگو  از ساعت 16-18 در تالار شریعتی دانشکده ادبیّات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی کردند. ایشان در این سخنرانی به این مسأله تآکید فرمودند که گفتگو هم مسأله است و هم راه حل و هسته اصلی تغییرات مبتنی بر تحول ارتباطات است. 

22

23

24

25